Autor Wątek: Dziwny okres  (Przeczytany 22884 razy)

monique

  • akin
  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 7347
  • Płeć: Kobieta
Odp: Dziwny okres
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 23, 2013, 23:39:04 pm »
nie wiem to chyba 4 cykl bez tabletek...

i tak po odstawieniu mialam cykle 32 dni potem 29 potem 21 teraz 25.... wydluza sie wiec moze wszystko wroci do normy
Wiktoria Julia 26.08.2008. 3380g, 56cm, 38tc, 8Ap, PN



Zuzanna Wiktoria 03.11.2014. 3000g, 50cm, 36tc, 10Ap, CC

Marta

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 2972
  • Płeć: Kobieta
Odp: Dziwny okres
« Odpowiedź #31 dnia: Styczeń 26, 2013, 21:46:28 pm »
Monique ja nie brałam tabletek i miałam szaleństwo z okresem więc po odstawieniu tabletek możesz je mieć tym bardziej. Teraz biorę i przynajmniej wiem kiedy okres dostanę.


Sad

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 13567
Odp: Dziwny okres
« Odpowiedź #32 dnia: Styczeń 26, 2013, 23:59:28 pm »
Monique- mnie sie okres w ogole nie wyregulowal po odstawieniu tabletek. Po niecałym roku jak zadecydowałam, ze pójdę do lekarza coś z tym zrobic to było za późno bo okazało sie, ze zaszlam w ciążę  ;)
Poczekaj tak do ok 6 mcy i jak samo sie nie wyreguluje to idź do gina.
U mnie okres trwał np 10 dni potem miałam dwa tygodnie spokoju i nagle buch, kolejny trzy dniowy. 10 dni spokoju i znów ponad tydzień zawalony.